متحدہ عرب امارات متحدہ امریکہ کے ساتھ کھلے آسمان کے معاہدے کی مسلسل سرگرمی کی تصدیق کرتا ہے
اخبار عالمية

متحدہ عرب امارات متحدہ امریکہ کے ساتھ کھلے آسمان کے معاہدے کی مسلسل سرگرمی کی تصدیق کرتا ہے

متحدہ عرب امارات کی حکومت نے آج پروازوں، ہوائی اڈوں اور تمام متحدہ عرب امارات کے املاک سے متعلق اہم بیان جاری کیا.

خیر مقدم متحدہ عرب امارات، امریکہ، دونوں فریقوں کھولیں آسمان کے معاہدے کے بنیادی اصولوں کے مطابق، 2002 میں ان کے درمیان ہوائی نقل و حمل کے معاہدے کی توثیق کرنے پر اتفاق کیا ہے جہاں سے شہری ہوا بازی پر حالیہ مذاکرات کے نتائج.

 
خبر رساں ادارے کے امریکہ یوسف امام Otaiba UAE سفیر لئے متحدہ عرب امارات کے حوالے سے کہا، "کیونکہ اس سلسلے میں امریکہ کے ساتھ ہمارے معاہدے کے مسافروں اور ایئر لائنز کے معاہدے کے ساتھ ساتھ دونوں ممالک کے اور دنیا کے تمام حصوں میں ایئر لائنز کے لئے ایک کھلے آسمان کے تمام فوائد رکھیں گے متحدہ عرب امارات بہت خوش ہے."

انہوں نے کہا کہ وہ پانچویں آزادی "کے حقوق سمیت تمام شرائط اور ہوائی نقل و حمل معاہدے کی دفعات، بنے رہیں گے." مزید کہا "پروازوں لائنوں اور ترمیم خدمات شامل کرنے کے لئے جاری رکھنے کے لئے ہوا بازی اور امریکی کمپنیوں کے ساتھ اپنی آزادی کے تعصب کے بغیر مکمل ہو گیا ہے کے طور پر."

کے سلسلے کے ساتھ دستخط کئے اور متحدہ عرب امارات اور امریکہ کی حکومتوں کی طرف سے شائع ریکارڈ، دونوں اطراف پختہ ہوائی نقل و حمل سے متعلق کنونشن کی حمایت کا اعادہ کیا ... تمام حقوق بشمول ہوائی نقل و حمل کی کارروائیوں سے متعلق اس میں .. موجود ان کی اپنی تصدیق کی متحدہ عرب امارات اور ٹرانسپورٹ کمپنیوں کے طور پر کہ اس کے ساتھ مکمل طور پر ہم آہنگ ہے بات معاہدے کی تمام شرائط اور اس کے ساتھ ہم آہنگ پانچویں آزادی "ان مذاکرات کے نتیجے فہرست"، اور امریکہ اور متحدہ عرب امارات کی ایئر لائن کمپنیوں کے تمام موجودہ اور مستقبل کے حقوق سمیت پروازوں تمام پروازوں، کام کرنے کے لئے جاری ہے ".

بیان کے مطابق، دونوں ممالک میں ایئر لائنز کی ایک اور ریاست میں شامل کرنے یا کم کرنے یا اس میں ترمیم کی پرواز خدمات ہارمونائزڈ اور 2002. کے کنونشن کے جنرل دفعات عام طور پر ان کے حقوق کی اجازت دینے کے ساتھ مسلسل امریکہ اور متحدہ عرب امارات میں ایئر لائنز اور چلانے اپنی خدمات جاری رکھنے کی آزادی ہے تین صوبوں میں جانا جاتا Fsharkp شپنگ "FedEx کے" امریکہ میں مقیم خدمات حقوق "پانچویں آزادی" انہوں نے دبئی میں ایک علاقائی مرکز کو برقرار رکھتا ہے جہاں استعمال کرنے والے کا سب سے بڑا آپریٹر ہے. امارات ایئر لائن، دبئی میں مقیم یورپ بھر میں "آزادی" کی پانچویں قسم سے دو بار روزانہ چل رہے ہیں.

متحدہ عرب امارات نے بھی کچھ امریکی پالیسیوں اور طرز عمل Aleban ان کی تفہیم پر کو چھو کے طور پر دونوں ممالک کی منڈیوں کی شرکت کے حوالے سے بہترین طریقوں کو فروغ دینے کے لئے ان کے عزم کی تصدیق کی ہے کہ مالیاتی شفافیت بہتر ہے وضاحت کی کہ ناموافق بین الاقوامی ہوائی خدمات .. کے میدان میں مقابلہ متاثر کر سکتا ہے کے بارے میں تشویش کا اظہار کیا ہے ایئر لائنز مالیاتی رپورٹوں شائع اور ایک انداز میں بین الاقوامی سطح پر تسلیم شدہ اکاؤنٹنگ معیارات کے مطابق میں ان کا آڈٹ کرتے ہیں.